Αλλαγή προϊόντος

Οι αλλαγές πραγματοποιούνται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβετε το δέμα σας. Εφόσον τα προϊόντα είναι στη αρχική τους κατάσταση (δεν έχουν ανοιχτεί, δεν έχουν φορεθεί κλπ) επικοινωνείτε μαζί μας στο 2111111990 είτε με  email στο info@xantrakaitexni.gr για να την αλλαγή που θέλετε να πραγματοποιήσετε. Για την αλλαγή επιβαρύνεστε 6€ από τα οποία τα 3€ είναι τα έξοδα αποστολής για να μας στείλετε το προϊόν πίσω και τα άλλα 3€ είναι τα έξοδα αποστολής για να σας στείλουμε εμείς το άλλο προϊόν. Αντίστοιχα για τα νησιά το κόστος είναι 7€, δηλαδή 3,5€ + 3,5€

*Η εταιρεία μας σας ενημερώνει ότι από τη διαδικασία αλλαγής προϊόντων εξαιρούνται τα σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής.

 

Αποστολή λάθος προϊόντος

 

Εάν διαπιστώσετε ότι το προϊόν που παραλάβατε είναι λάθος με δικιά μας υπαιτιότητα, φροντίζουμε να το αντικαταστήσουμε με το σωστό χωρίς περαιτέρω χρέωση για εσάς.

 

Ελαττωματικά προϊόντα

Εάν το  προϊόν που παραλάβατε  διαπιστώσετε ότι έχει κάποιο  ελάττωμα μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε μέσω τηλεφώνου στο 2111111990 είτε με  email στο info@xantrakaitexni.gr για να την επίλυση του προβλήματος. Η ενημέρωση ελλαττωματικού προιόντος θα πρέπει να γίνει εντός 24 ωρών από την παραλαβή. Στην περίπτωση επιστροφής του προϊόντος και αφού διαπιστώσουμε ότι το λάθος οφείλετε στον κατασκευαστή  αναλαμβάνουμε κατόπιν δική σας επιθυμίας είτε την αντικατάσταση του είτε την επιστροφή των χρημάτων σας η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν.

Επιστροφές προϊόντων

Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που αγοράσατε έχετε την δυνατότητα να το κάνετε αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας .

Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη/τιμολόγιο πώλησης.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν το προϊόν βρίσκετε στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του. Για τον λόγο αυτό καλό είναι κατά την παράδοση της παραγγελίας να ελέγχετε την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος περιεχόμενο κλπ).

Προστέθηκε στα αγαπημένα
Προστέθηκε για σύγκριση

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτίωση της εμπειρία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.